Vəzifə funksiyaları üzrə gözləntilərimiz:
Dövlət və kommersiya təşkilatları tərəfindən elan edilmiş və şirkətin fəaliyyət növünə uyğun olan tenderlərin müəyyən edilməsi
Tender üzrə tələb olunan sənədlərin "Dövlət satınalmaları haqqında" AR qanunvericiliyə uyğun hazırlanması
Tender prosesi zamanı şirkətin təmsil olunması
Bazar qiymətlərinin araşdırılması, analizlərin aparılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi
Tender təkliflərinin kommersiya şərtlərinin əlaqələndirilməsi və texniki dəqiqliyə nəzarət
Dövlət və kommersiya təşkilatları ilə müntəzəm yazışmaların aparılması və uzunmüddətli əlaqələrin yaradılmasını təmin etmək
Müqavilə şərtləri barəsində razılaşmaq üçün podratçılarla danışıqlar aparmaq
Müqavilə imzalanması üçün zəruri texniki sənədləri və sertifikatları hazırlamaq
Kvalifikasiyaya olan tələblər:
Ali təhsil (İqtisadi təhsilin olması üstünlükdür);
Azərbaycan və rus dilini bilməsi;
Müvafiq sahədə minimum 3-5 il iş təcrübəsi;
MS Office (Word, Excel) yüksək səviyyədə bilmək;
Sənədləşdirmə və yazışma işlərini yüksək səviyyədə bacarmaq;
Tikinti sahəsi barədə məlumatlı olması;
Yüksək riyazi-analitik qabiliyyət, ünsiyyət və təqdimetmə bacarıqlarına malik olmaq, planlama qabiliyyəti,
Problemləri həll etmək bacarığına malik olmaq;
İş şəraitimiz:
Əmək haqqı müsahibə zamanı müəyyən ediləcək;
İş qrafiki 5 günlük, 8.00-17.00;
Mehriban komanda;
Perspektivli iş şəraiti;
Ofis Ağ Şəhər ərazisində yerləşir
Maraqlanan namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd etməklə email ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.
E-mail: hr@ricon.az