top of page

TZ101: Təchizat zəncirində praktiki satınalma bacarıqları
"Özəl və dövlət sektorunda satınalmanın beynəlxalq və yerli praktikası ilə öyrənilməsi"

​Daxili qaydaları ilə fəaliyyət göstərən özəl və dövlət şirkətlərində tələbin formalaşdırılmasından sifarişin verilib müqavilənin icra edilərək tamamlanmasına qədər bütün satınalma prosedurlarının beynəlxalq satınalma prinsipləri (CIPS 2 və 3-cü səviyyə materiallarına istinad etməklə), ən yaxşı praktika, yerli təcrübə əsasında və dövlət satınalmaları qanunvericiliyi ilə müqayisə etməklə real nümunələrlə izahı

  • Kimlər üçün nəzərdə tutulub

    • Satınalmaçılar: 

      • Satınalma sahəsində birbaşa və ya dolayı yolla çalışan və biliklərini təkmilləşdirmək istəyənlər;

      • Özəl təşkilatlarda satınalmaları həyata keçirən əməkdaşlar;

    • Potensial satınalmaçılar: 

      • Satınalma ilə yaxından maraqlananlar və özünü gələcəkdə bu sahədə görmək istəyənlər;

      • Satınalma və ya oxşar sahədə (biznesin idarə olunması, maliyyə və s.) təhsil alan yeni məzunlar və ya tələbələr;

      • Karyerasını bu sahədə davam etdirmək istəyən digər sahələrin (satış, maliyyə, hüquq və s.) mütəxəssisləri

  • Nələr öyrədilir

    • Satınalma proseslərinin məntiqi ardıcıllığı və prinsipləri, həmçinin araşdırma və strateji alətlərlə bazar haqqında məlumat toplanması və analizi

    • Satınalmaların uğurla tamamlanması üçün zəruri nəzəri və praktiki məlumatlar

    • Satınalma sənədlərinin hazırlanması və təkliflərin cəlb edilməsi, təkliflərin hazırlanması və qiymətləndirilməsi

    • Satınalma nəticəsində bağlanacaq müqavilələrin planlanması, idarə edilməsi (risklərin və münaqişələrin/iddiaların) və tamamlanmas

  • Təlim materialı

    • Təlimin əvvəlində bütün qanunvericiliyin olduğu toplu 

    • Hər dərsdən əvvəl həmin dərslərlə bağlı çıxarış (handout)

    • Təlimin sonunda xüsusi hazırlanmış materiallar

    • Təlim bitdikdən sonra 15 gün ərzində iştirakçıların təlim materialları ilə bağlı yazılı sualları ÖDƏNİŞSİZ cavablandırılır.

  • Təlim formatı

    • Əyani

    • Paraleldə onlayn

    • Dərslərin video qeydiyyatı aparılır, iştirakçının müraciəti əsasında istənilən 2 dərsin video qeydinə keçid təqdim edilir.

  • Təlimçi kimdir

    • nüfuzlu özəl təşkilatlarda 10 ildən artıq təcrübəsi olan, önəmli tikinti layihələrini böyükməbləğli onlarla satınalma paketlərini idarə etmiş peşəkar mütəxəssis Azər Musalı

  • Təlimin keçirilmə müddəti və vaxtları

    • 20 saat

    • I sessiya: 20, 22, 27, 29 oktyabr, 03, 05, 12, 14, 17 və 19 noyabr (19:00 - 21:00)​ / 22 noyabr (şənbə) (11:00 - 11:30)

  • İştirak haqqı

    • ƏYANİ: 390 AZN

    • ONLAYN: 290 AZN

  • Ən azı 6 dərsdə iştirak edənlərə dövlət satınalmaları qanunvericiliyinə əsasən peşə hazırlığının təmin edilməsini təsdiq edən "İştirak sertifikatı" verilir.

  • Öyrəndiklərini və mövcud biliklərini yoxlamaq istəyən iştirakçılar təlim bitdikdən sonra keçirilən növbəti 3 imtahandan 1-də güzəştli şərtlərlə iştirak edə bilər.

Proqram

DƏRS 1

  • Satınalmaya giriş

    • Dövlət və beynəlxalq satınalmalarda əsas anlayışlar, prinsiplər, predmeti va mərhələləri

    • Satınalma predmətləri

  • Satınalmaçı kimdir

    • Vəzifə öhdəlikləri, bacarıqları-bilikləri, davanış etikası

    • Dövlət və beynəlxalq satınalmalarda maraqların ziddiyəti, növləri və idarə olunması

DƏRS 2

  • Satınalmanın planlaşdırılması

    • satınalma strategiyasının komponentləri,illik satınalma planı məzmunu

    • dövlət və beynəlxalq təcrübədə satınalma planı anlayışı

  • Ehtimal olunan qiymətin müəyyən edilməsi

    • anlayışın təsviri, tələblər və ehtimalın hesablanma üsulları

  • Dövlət satınalmaları və özəl təşkilatlarda tender komisiyyası

    • Komissiyanın tərkibi, funksiyası və məsuliyyəti


DƏRS 3

  • Tələbin formalaşdırılması

    • malların (işlərin və xidmətlərin) təsvirinə aid tələblər

    • texniki tapşırıq, spesifikasiyanın növləri və onların yazılmasına dair tələblər

  • Qiymətləndirmə meyarlarının formalaşdırılması

    • beynəlxalq təcrübədə qiymətləndirmə metodları, ixtisasa dair tələblər

    • dövlət satınalmalarında qiymətləndirmə meyarları

  • İxtisas uyğunluğunun əvvəlcədən müəyyənləşdirilməsi

    • beynəlxalq praktikada kvalifikasiya və qanunda uyğunluğun əvvəlcədən müəyyənləşdirilməsi proseduru
       

DƏRS 4

  • Müqavilənin hazırlanması

    • müqavilədə qiymətqoyma və ödəniş mexanizmi

    • satınalma predmetinə görə müqavilə seçimi

  • Satınalma metodunun seçilməsi

    • beynəlxalq və dövlət satınalmalarında satınalma metodları və onlardan istifadə şərtləri

DƏRS 5

  • Satınalma sənədlərinin hazırlanması

    • tenderin əsas şərtləri toplusu

    • kotirova sorğusu şərtləri

  • Satınalma elanları və təkliflərin cəlb edilməsi

    • dövlət və beynəlxalq satınalmalarda elan müddətləri, məzmunu

    • dövlət satınalmalarında iştirak, iştiak haqqı

  • Satınalma sənədlərinə dair izahat və dəyişikliklər

    • satınalma prosedurlarında məlumat vermə formaları

    • danışıqlar və sənədlərə dəyişikliklər


DƏRS 6

  • Təkliflərin təqdim edilməsi və açılması

    • tenderə təqdim edilən sənədlər (təklif məktubu, tender təklifinin təminatı, işçi heyət və s.)

    • təkliflərin açılması prosesi

  • Təkliflərin qiymətləndirilməsi

    • dövlət və beynəlaq təcrübədə təkliflərə baxılması

    • elektron satınalmalarda qiymətləndirmə

 

DƏRS 7

  • Satınalmanın nəticəsi

    • tender komisiyyasının qərarı, yekun protokol

  • Satınalma ilə bağlı şikayətlər

    • saxtakalıq əlamətləri və qabaqlayıcı tədbirlər

    • şikayət müddətləri, şikayət cavablandırılması və məsuliyyət tədbirləri

  • Müqavilənin imzalanması

    • müqavilənin imzalanması və qüvvəyə minməsi,iş həcminə dəyişikliklər və icazələr
       

DƏRS 8

  • Müqavilənin icrası

    • işlərin başlanılması, müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı, avan və digər təminatlar

    • subpodrat, satınalma predmetinə görə ödəniş şərtləri və müqavilənin dəyişdirilməsi

  • Müqavilə iddiaları və mübahisələri

    • başlıca mübahisə səbəbləri, tipik müqavilə problemləri

    • iddia üçün tələblər, müqaviləyə xitam verilməsi prosesi

DƏRS 9

  • Müqavilənin tamamlanması

    • müqavilə tamamlanması şərtləri, prosedurları və nəticələrin qiymətləndirilməsi

  • Təchizatçıların idarəedilməsi prosesi

    • beynəlxalq təcrübədə təchizatçıların dəyərləndirilməsi prosesi

 

DƏRS 10

  • Satınalma hesabatları (dövlət satınalmalarında)

    • satınalma prosedurları haqqında hesabar

  • Satınalma prosesinin arxivləşdirilməsi (daxili qaydalar olan müəssisələrdə)

    • elektron formatda satınalma sənədlərinin idarəsi prosesi

  • Satınalan təşkilatlarda sorğu/tender elan üsulları (ERP platforma, email və s.)

  • Dövlət satınalmalarının vahid internet portal

    • portalın tarixçəsİ, imkanları, inteqrasiya hədləri və əsasnaməsi

  • BONUS

    • Təchizat zəncirindən kommunikasiyanın idarəedilməsi

    • Satınalma prosesinin arxivləşdirilməsi ilə bağlı tövsiyələr

Digər məlumat üçün: +994 51 518 84 49 (whatsapp)​​

 

Ödənişlərin geri qaytarılması: iştirakçı tərəfindən edilən ödənişlər tələb olunduğu halda aşağıdakı qaydada geri qaytarılır: 

  • təlimin başlamasına 5 gün qalmışa qədər müraciət edildikdə - 100% - tam

  • təlim başlayana qədər müraciət edildikdə - 25% tutulma ilə

  • tədbir başladıqdan sonra  - geri qaytarılmır, növbəti sessiyaya keçirilə bilər

Qeydiyyat

bottom of page