Namizədə olan tələblər:
Təhsil: Ali;
İş təcrübəsi: Satınalma sahəsində təcrübə arzuolunandır;
MS Office proqramları (Word, Excel) üzrə biliklər;
1C proqramı üzrə biliklər arzuolunandır.
Vəzifə öhdəlikləri:
Satınalma sifarişləri üzrə bazar araşdırmasının aparılmasında dəstəyin göstərilməsi;
Sifarişin spesifikasiyasının dəqiqləşdirilməsi;
Baza kriteriyaları üzrə sifarişlərin qruplaşdırılması;
Tədarükçülərlə müqavilələrin hazırlanmasında dəstəyin göstərilməsi;
Sifarişlərin statuslarının qeyd olunması;
Mütəxəssislərin nəzarəti altında 1C əməliyyatlarının icra edilməsi;
Malların tədarükçüdən təhvil alınması və ofisə/anbara təhvil verilməsi;
Ödənişlə bağlı müraciətlərin edilməsi və ödənişə nəzarət edilməsi;
Kontragentlərlə ( Vendorlar ) bağlı hesabatların daxili prosedura uygun olaraq aparılması.
İş şərtlərimiz:
Ünvan: Binəqədi ray., Mədən küçəsi 4 (Baş Dövlət Yol polisinin yaxınlığı, Neptun Marketlə üzbəüz).
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Satınalma üzrə assistent” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Yalnız tələblərə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
E-mail: hr@ram.az