Namizədə olan tələblər:
Minimum 2 il müvafiq sahədə iş təcrübəsi ;
Ali təhsil;
İngilis-dili biliyi, rus dili biliyi mütləqdir;
MS Office proqramlarından istifadə bacarığı;
Kollektivdə işləmə bacarığı;
1C 8.3 proqramında işləmə bacarığı;
Gömrük bəyənnamələri və nəqliyyat sənədlərinin tərtibini bilmək üstünlükdür.
Vəzifə öhdəlikləri:
Xarici şirkətlərlə yazılı və şifahi danışıqların aparılması
Təchizat sifarişlərinin idarə edilməsi (sifarişlərin yerləşdirilməsi, nəzarətdə saxlama, hesabatların hazırlanması və sifarişlərin bağlanması)
İdxal və ixrac daşımaları üzrə əlverişli hərəkət marşurutlarının müəyyən edilməsi, optimal marşrut xəttlərinin seçilməsi və daşınmanın təşkil edilməsi;
Daşınmaya hazır olan yükün vaxtında yüklənməsi və sənədləşməsinə nəzarəti həyata keçirmək;
Tələb olunan malların/xidmətlərin alışını müvafiq 1C proqramında düzgün, operativ və əhatəli şəkildə alış orderlərini (PO) tərtib etmək;
Yükün daşıma statusu haqqında məlumatın mütəmadi yeniləmək və bu barədə rəhbərliyə məlumat vermək;
Gömrük hesabatlarının ödəniş üçün sistemə işləyərək maliyyə şöbəsinə təqdim edilməsi
Gömrük rəsmiləşdirilməsi ilə bağlı zəruri sənədləri aidiyyatı şöbələrdən toplamaq (müqavilə, hesab-faktura, qiymət kağızı, texniki təsvir və s.) ticarət sertifikatı, idxal lisenziyası, və s. aidiyyəti məsələlər ilə bağlı müraciətlər etmək;
İş şəraiti:
AR ƏM əsasən rəsmiləşdirmə
İş qrafiki: 09:00-18:00 bazar ertəsi-cümə tam iş günü, şənbə yarı iş günü 10:00-14:00
Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına müvafiq olaraq təyin edilir
İş yeri: Ak.Həsən Əliyev küçəsində yerləşir
Göstərilən tələblərə cavab verən şəxslərin CV-lərini "Xarici satınalma və logistika üzrə mütəxəssis" başlığı ilə elektron ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.
E-mail: chinara@lumegrand.az