top of page
Green Tech

Vəzifə və öhdəliklər:

  • Daxili təchizatın, tədarükçülərlə əlaqəli işlərini təşkil edir;

  • Yerli və xarici tədarükçülərlə və təchizatçılarla müqavilələrin bağlanmasını təmin edir;

  • Potensial tədarükçülərin və təchizatçıların araşdırılmasını aparır;

  • Bazar araşdırması aparır və bu barədə birbaşa rəhbərini məlumatlandırır;

  • Alış sifarişləri, müqavilələri və düzəlişləri hazırlayır, gündəlik sənədləşmə işlərini həyata keçirdir;

  • Müvafiq malların keyfiyyət üzrə sertifikatlarının təqdim edilməsini tələb edir;

  • Tədarükçülər və təchizatçılardan təklifləri toplayır;

  • Şöbələrdən gələn satınalma və ya təchizat tələblərini nəzərdən keçirdir, satınalma sifarişlərini hazırlayır;

Tələblər:

  • Ali təhsil (Texniki və iqtisadi elmlər sahəsi üzrə )

  • Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi ( istehsalat sahələri arzu olunandır)

  • Microsoft office proqramlarından və 1C sərbəst istifadə bacarığı

  • Rus dilli, İnglis dili( arzu olunandır)

İş barədə məlumat:

  • İş qrafiki: 08:00-17:00 (beş günlük iş həftəsi);

  • Iş yeri Binə qəsəbəsində yerləşir;

  • Servis avtobusu vardır;

  • Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir..

  • Əmək haqqı 600-800 manat.(Namizədin bilik və bacarıqlarına əsasən təyin edilir)

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər CV-lərini mövzu yerinə Satınalma üzrə nümayəndə qeyd edərək elektron ünvanına göndərə bilərlər.


E-mail: hr@greentech.az

Dərc olunma tarixi:

Mənbə:

17 Jun 2023

Satınalma üzrə nümayəndə
bottom of page