Öhdəliklər:
Şirkətin çeşidinə uyğun olaraq Avropa, Çin, Türkiyə və digər ölkələrdən uyğun hazır mövcud təchizatçılarla iş,
Yeni məhsul axtarışı il ərzində 2-3 dəfə tələb oluna bilər,
Ay ərzində 5-6 xarici sifarişin yerləşdirilməsi,
Xarici ödənişlər üçün müvafiq sənədlərin, PO-ların hazırlanması, ödəniş üçün müvafiq sistemə yerləşdirilməsi,
İdxal olunacaq məhsulların hazırlıq prossesini email və telefon üzərindən kontrol etmək,
Hazır məhsulların logistika işinin təşkili,
Sifarişlərin sərhəddə olduğu halda gömrük sənədlərinin hazırlanması və gömrük proseduru üçün broker şirkətə göndərilməsi,
İdxalı bitmiş malların ERP sistemə mədaxili və sənəd paketinin yoxlanılıb mühasibatlığın arxivinə təhvili,
Tələb olunan zaman fərqli malların sifariş öncəsi maya dəyərinin hesablanması,
Təchizatçılardan qiymətlərin alınması, müzakirə olunması və şirkətin maraqlarına uyğun endirimlərin alınması,
Bəzi stok məhsullarının (çeşidinin) zamanında stok (istehsal və daşınma müddətlərini nəzərə almaqla) planlanmasının aparılması,
Tələblər:
Xarici satınalmada iş təcrübəsi (ən azı 1 il),
İngilis dilini ən azı intermediate səviyyədə bilməsi,
Rus dili biliyi əlavə üstünlükdür lakin tələb deyil,
Yüksək səviyyədə punktuallıq,
Yazılı komunikasiya imkanları.
İş şərtləri:
Əmək haqqı başlanğıc (Net alacaq rəsmi maaş 600 AZN)
Nahar şirkət tərəfindən qaşrılanmır
Adaptasiya müddəti ödənişlidir (2 ay) və maaşı tam ödənilir
Uyğun olduğu halda 2 ay sonra net 650 AZN
Daha 4 ay sonra net 700 AZN
Digər vəzifə perspektivləri də var
İş yeri: Bakı ş. Ofis daxili iş
İş vaxtı 9.00 – 18.00
İlkin məlumatlandırma tam olaraq həyata keçiriləcək
Ofis ünvanı – Lermontov küçəsi 3, Nazirlər Kabinetinin qarşısı (Dağüstü Park girişi ilə Nazirlər Kabineti Parkı arasında yerləşən ərazi).
Təchizatçılar:
E-mail: eldar.ismayil@altair.az