top of page

Təchizat zəncirinin idarə olunmasında vəzifələr və öhdəliklər

Şirkətdə kilid vəzifələrdə işə başlayıb rəhbər vəzifələrə qalxmaq potensiyalı yüksək olan karyera yolu ilə maraqlananlar üçün təchizat zəncirinin idarə olunması sahəsi yaxşı fürsətdir. Təchizat zəncirinin idarə olunması çox geniş öhdəlikləri əhatə etdiyindən bu sahədə bir-birindən fərqli, eyni zamanda ortaq öhdəlikləri olan müxtəlif vəzifələr və iş imkanları var. Bütün vəzifələri aşağıdakı kateqoriyalarda cəmləşdirmək olar:

  1. Satınalma

  2. Satınalma üzrə mütəxəssis / Satınalma(lar) üzrə mütəxəssis (procurement specialist) / Satınalma məmuru (Procurement officer) / procurement clerk) / Təchizat üzrə mütəxəssis / Təchizatçı (supplier) / Satınalma üzrə koordinator (Procurement coordinator), alıcı (buyer / purchaser) / Alış mütəxəssisi / alış üzrə mütəxəssis (buying specialist / purchasing specialist / purchasing agent), xarici satınalma üzrə mütəxəssis, Daxili satınalma üzrə mütəxəssis, Satınalma meneceri (procurement manager / purchasing manager), Baş satınalma direktoru (Chief Procurement Officer - CPO), Satınalma üzrə direktor