top of page

Satınalmada loyallıq

Loyallıq (loyalty) daha çox marketinq yəni satış edən tərəf üçün ən çox istifadə edilən və əsasən istehlakçıları hədəf alan bir alət olsa da korporativ müştəriləri də əhatə edir. Bu alətin satınalma nöqteyi-nəzərdən təsirinə və tətbiqinə keçmədən əvvəl görək bu nə deməkdir. Bu termin 2 mənbədə aşağıdakı formada izah edilir:

  • Orxan Səməd: Loyallıq sizin müştərilərinizin sizə sadiq qalaraq sizdən davamlı alış-veriş etməsidir

  • MKTG: Loyallıq proqramı sizdən ən az bir dəfə alış-veriş edən, onları alış etdiklərinə görə mükufatlandırmağa imkan verən qaydalar toplusudur.

Bəs satınalan təşkilatlarda daxili satınalma qaydaları olduğu, yəni davamlı eyni təşkilatdan almağa icazə verilmədiyi (həm də korrupsiya ehtimalını artırdığı) halda bu proqramlardan necə yararlanmaq mümkün olar? Əksər hallarda loyallıq proqramları 2 formada bonus təklif edir, ya satınalınan ümumi məbləğin müəyyən faizi qədər endirim, ya da həmin məbləğ müqabilində "hədiyyə" (biznesdə qarşılıqsız nəsə olmadığı üçün dırnaq içində yazdım) məhsul. Bu hallarda belə təşkilatlardan gələn təklifləri müqayisə edərkən endirim məbləği və ya "hədiyyə" məhsulun dəyəri çıxılmaqla bunu etmək olar.