top of page

PepsiCo niyə marketinq satınalma şöbəsini bağladı

2015-ci ilin noyabr ayında "Ad Age" jurnalında çıxan xəbərdə "PepsiCo" şirkətinin marketinq satınalma şöbəsini bağladığı bildirilmişdi. "PepsiCo" sözçüsünün "Ad Age"də verdiyi bəyanatında "Biz əməliyyat modelimizi daha səmərəli və effektiv etmək üçün üçün təkmilləşdiririk. Bu dəyişikliklər diqqətlə nəzərə alınmaqla edilir və biznesimizin gələcək ehtiyaclarını qarşılayarkən rəqabətədavamlı olmağımız üçün zəruridir. Təəssüf ki, bu dəyişikliklər bəzi vəzifələrə təsir edib. Bunlar heç vaxt asan qərarlar deyil, lakin biz işdən çıxma paketləri və hərtərəfli karyera keçidi dəstəyi təklif etməklə təsirə məruz qalan işçiləri dəstəkləməyə sadiqik." deyə bildirilmişdi. Qərar nəticəsində marketinq satınalma fəaliyyətlərinin brend menecerlərinə ötürülmüşdü.

Want to read more?

Subscribe to tst.com.az to keep reading this exclusive post.

bottom of page