top of page

Dövlət satınalmaları: Təchizatçılar üçün

  • Dövlət satınalmalarında iştirak edən və ya etmək istəyən təchizatçılar üçün yeni qanunvericiliyin təchizatçıları maraqlandıran müvafiq hissələrinin izahı, təqdim etdikləri təklifin kənarlaşdırılmaması və qalib olma şansının artırılması üçün praktiki tövsiyələrin verilməsi.

  • Bundan başqa dövlət satınalmalarının vahid internet portalından (e-tender.gov.az) istifadəyə dair əyani təqdimatla təkliflərin elektron qaydada təqdim edilməsi göstərilir.

  • Tədbirdən sonra yaranan suallar ilə bağlı iştirakçılar keçiriləcək sual-cavab sessiyalarında endirimli şərtlərlə iştirak edə bilər.

  • Öyrəndiklərini və mövcud biliklərini yoxlamaq istəyən iştirakçılar endirimli şərtlərlə imtahanda iştirak edə bilər.

  • Təlim bitdikdən sonra 10 gün ərzində iştirakçıların təlim materialları ilə bağlı sualları ÖDƏNİŞSİZ cavablandırılır.

Məqsədi

Kimlər üçündür

  • Dövlət satınalmalarında iştirak edən və etmək istəyən bütün təchizatçılar*

Tədbirin məqsədi

  • Satınalma haqqında təməl və vacib məlumatlar

  • Dövlət satınalmalarını haqqında qanunvericiliyin tez-tez tətbiq olunan əsas maddələrinin təhlilini

  • Dövlət satınalmalarını haqqında qanunvericiliyin praktikada tətbiqini

Tələblər

  • Kursa qoşulmaq üçün heç bir önbilgi və ya təhsil tələb olunmur

*satınalan təşkilatla bağlanacaq və ya bağlanmış satınalma müqaviləsinin, yaxud çərçivə sazişinin potensial və ya real tərəfi olan fiziki şəxs, hüquqi şəxs və ya hüquqi şəxs yaratmadan birgə fəaliyyət aparmaq üçün hüquqi və (və ya) fiziki şəxslərin müqavilə əsasında yaratdığı müvəqqəti və ya daimi birliyi;

Proqram

I.Qanunvericilik

  1. Dövlət Satınalmaları qanunvericiliyi və mərhələləri («Dövlət satınalmaları haqqında» qanunun tarixçəsi, qanuna edilmiş dəyişikliklər, dövlət satınalmaları qanunvericiliyə aid sənədlər və satınalma prosedurları üzrə mərhələlərin siyahısı)

  2. Satınalmanın planlaşdırılması (Satınalma planının tərtib edilməsi, ehtimal olunan qiymətin müəyyən edilməsi, satınalma metodunun seçilməsi və tender komissiyasının formalaşdırılması)

  3. İxtisas uyğunluğu proseduru (İxtisas uyğunluğunun əvvəlcədən müəyyənləşdirilməsi)

  4. Satınalma sənədləri (Satınalma sənədlərinin hazırlanması , qiymətləndirmə meyarları və iştirak haqqının müəyyən edilməsi)

  5. Satınalma elanları (Satınalmanın elan edilməsi və satınalma sənədlərinə dair izahatın verilməsi və onda dəyişikliklərin edilməsi)

  6. Təkliflərin təqdim edilməsi (İlkin sənədlərin təqdim edilməsi, təkliflərin təqdim edilməsi və açılması , tender təklifinin təminatı, təklif təqdim edilməsinə dair məsləhətlər)

  7. Təkliflərin qiymətləndirilməsi (Təkliflərin qiymətləndirilməsi , təkliflərə dair izahatın alınması, dövlət satınalmalarında güzəşt, anormal ucuz təklif və təkliflərin kənarlaşdırılması)

  8. Satınalmanın nəticələri (Qalibin seçilməsi, icazələrin alınması, müqavilənin imzalanması və satınalmanın baş tutmaması)

  9. Müqavilənin icrası (İşlərə başlanılması, müqavilənin icrası və ödəniş , ödəniş şərtləri, müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı, müqavilənin dəyişdirilməsi və müqavilənin tamamlanması və ödəniş)

  10. Müqavilədə ödəniş şərtləri (Mallar, xidmətlər və işlərə görə ödəniş, akkreditiv (kredit xətti), avans, avans təminatı, saxlama və icra təminatı)

  11. Müqavilə iddiaları və mübahisələri (Başlıca mübahisə səbəbləri, tipik müqavilə problemləri, mübahisələrdə kömək vasitələri və iddia üçün tələbləri)

  12. Satınalmada saxtakarlıq halları (Saxtakarlıq əlamətləri və qabaqlayıcı tədbirlər)

  13. Satınalma ilə bağlı şikayətlər (Şikayətçi kimdir, şikayət ərizəsi, şikayət müddətləri, şikayətin cavablandırılması və məsuliyyət tədbirləri)

II. Elektron satınalmalarda iştirakın əyani təqdimatı

III. Sərbəst hissə - sual-cavab

Tədbir barədə

Tədbirin tarixi: ​02 mart 2024

Tədbirin keçiriləcəyi yer: iBis Baku City Hotel

İştirakçı sayı: 40 nəfər

Sertifikat: Tədbirin sonunda bütün iştirakçılara sertifikat təqdim ediləcək.

Müddət: 6 saat

Proqram:

  • 09:30 - Qeydiyyat  başlayır

  • 10:00 - Tədbir başlayır

  • 11:30:12:00 - Çay-kofe fasiləsi

  • 12:00-13:00 - Tədbirin davamı

  • 13:00-14:00 - Nahar fasiləsi

  • 14:00-15:30 - Tədbirin davamı

  • 15:30-16:00 - Çay-kofe fasiləsi

  • 16:00-17:00 - Tədbirin davamı

Moderator-təqdimatçı

Qeydiyyat və ödəniş

İştirak haqqı:

  • korporativ: 290 AZN, eyni şirkətdən 2 iştirakçı olduqda 2-ci iştirakçıya, 3 və daha artıq iştirakçı olduqda isə bütün iştirakçılara endirimlə 260 AZN

  • nağd: 260 AZN, 21 fevrala qədər + 100% əvvəldən ödəniş endirimlə 230 AZN

Qiymətə daxildir: Tədbirdə iştirak, nahar, çay-kofe fasiləsi (2).

Digər məlumat üçün: +994 51 518 84 49 (whatsapp)

Cari sessiya üçün qeydiyyat yerlər bitənə qədər davam edir!

bottom of page