top of page

Qalib təklifin hazırlanması

Dövlət satınalmalarında iştirak edib uğurlu olmaq istəyən sahibkarlar üçün dövlət satınalmalarının əsasları və incə məqamları barədə

731d158c-0831-4a12-8560-f33764666103.jpg

Məqsədi

Kimlər üçündür

  • Dövlət satınalmalarında iddiaçı kimi iştirak edən bütün şirkətlər

Nə öyrədilir

  • Satınalma haqqında təməl və vacib məlumatlar

  • Dövlət satınalmalarını haqqında qanunvericiliyin tez-tez tətbiq olunan əsas maddələrinin təhlilini

  • Dövlət satınalmalarını haqqında qanunvericiliyin praktikada tətbiqini

Tələblər

  • Kursa qoşulmaq üçün heç bir önbilgi və ya təhsil tələb olunmur

Mövzular

  1. Dövlət Satınalmaları qanunvericiliyi və mərhələləri («Dövlət satınalmaları haqqında» qanunun tarixçəsi, qanuna edilmiş dəyişikliklər, dövlət satınalmaları qanunvericiliyə aid sənədlər və satınalma prosedurları üzrə mərhələlərin siyahısı)

  2. Satınalmanın planlaşdırılması (Satınalma planının tərtib edilməsi, ehtimal olunan qiymətin müəyyən edilməsi, satınalma metodunun seçilməsi və tender komissiyasının formalaşdırılması)

  3. İxtisas uyğunluğu proseduru (İxtisas uyğunluğunun əvvəlcədən müəyyənləşdirilməsi)

  4. Satınalma sənədləri (Satınalma sənədlərinin hazırlanması , qiymətləndirmə meyarları və iştirak haqqının müəyyən edilməsi)

  5. Satınalma elanları (Satınalmanın elan edilməsi və satınalma sənədlərinə dair izahatın verilməsi və onda dəyişikliklərin edilməsi)

  6. Təkliflərin təqdim edilməsi (İlkin sənədlərin təqdim edilməsi, təkliflərin təqdim edilməsi və açılması , tender təklifinin təminatı, təklif təqdim edilməsinə dair məsləhətlər)

  7. Təkliflərin qiymətləndirilməsi (Təkliflərin qiymətləndirilməsi , təkliflərə dair izahatın alınması, dövlət satınalmalarında güzəşt, anormal ucuz təklif və təkliflərin kənarlaşdırılması)

  8. Satınalmanın nəticələri (Qalibin seçilməsi, icazələrin alınması, müqavilənin imzalanması və satınalmanın baş tutmaması)

  9. Müqavilənin icrası (İşlərə başlanılması, müqavilənin icrası və ödəniş , ödəniş şərtləri, müqavilənin yerinə yetirilməsi təminatı, müqavilənin dəyişdirilməsi və müqavilənin tamamlanması və ödəniş)

  10. Müqavilədə ödəniş şərtləri (Mallar, xidmətlər və işlərə görə ödəniş, akkreditiv (kredit xətti), avans, avans təminatı, saxlama və icra təminatı)

  11. Müqavilə iddiaları və mübahisələri (Başlıca mübahisə səbəbləri, tipik müqavilə problemləri, mübahisələrdə kömək vasitələri və iddia üçün tələbləri)

  12. Satınalmada saxtakarlıq halları (Saxtakarlıq əlamətləri və qabaqlayıcı tədbirlər)

  13. Satınalma ilə bağlı şikayətlər (Şikayətçi kimdir, şikayət ərizəsi, şikayət müddətləri, şikayətin cavablandırılması və məsuliyyət tədbirləri)

  14. Elektron satınalmalarda iştirakın əyani təqdimatı

Tədbirin proqramı

  • 09:30 - Qeydiyyat  başlayır

  • 10:00 - Tədbir başlayır

  • 11:30:12:00 - Çay-kofe fasiləsi

  • 12:00-13:00 - Tədbirin davamı

  • 13:00-14:00 - Nahar fasiləsi

  • 14:00-15:30 - Tədbirin davamı

  • 15:30-16:00 - Çay-kofe fasiləsi

  • 16:00-17:30 - Tədbirin davamı

  • 17:30 -  Tədbirin sonu

Qeydiyyat və ödəniş

Tədbirin 1-ci sessiyası müvəffəqiyyətlə yekunlaşdı. Növbəti tədbirlərdən xəbər tutmaq üçün səhifəmizə abunə olmağı və bizi sosial şəbəkələrdə izləməyə davam edin.

bottom of page