Modenis LLC eManat

Vəzifə adı: Satınalmalar üzrə mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

• Şirkətin satınalma prosesinin təşkili və idarəedilməsində iştirak etmək.
• Satınalmaların yaradılmış proqram üzərindən və yaxud mövcud və ola biləcək digər prosedurlara uyğun olmaqla icra edilməsini tam təmin etmək.
• Alışların təsnifata uyğun olmaqla bölgüsünün aparılması, ümumi və təsnifata uyğun aylıq yarım illik və illik olmaqla müəyyən vaxt intervallarında hesabatların hazırlanması, təqdimatı.
• Tabe olduğu rəhbərliyi tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtlı-vaxtında icrasının təşkili və təmin edilməsi.

Namizədə qoyulan tələblər:

• Ali təhsil;
• Ən azı bu sahə (marketing və ya təchizat) 2-3 il iş təcrübəsi arzuolunandır;
• Məhsulların analizində analitik - alqoritmik düşünmə qabiliyyəti;
• Texniki sənədlərin tərtibi; Vacibdir
• Kompüter bilikləri; Ofis proqramları
• Komanda şəklində işləmə bacarığı;
• Xarici dil səviyyəsi: İngilis dili (orta və daha üstün) və Rus dili (yaxşı səviyyədə)
• İşgüzarlıq,operativlik və icra etdiyi işə görə cavabdehlik
• Digər müsbət xarakterli xüsuyyətlər(ünsiyyət, gülərüzlülük və.s)

İş şəraiti:

• Ofis daxili;
• Əmək haqqı 600-800 AZN (nett)
• İş rejimi həftənin 5 günü (09:00 – 18:00);
• Təşəbbüskar təkliflərin dəyərləndirilməsi;
• Əmək haqqının 15 gündən bir ödənilməsi;
• Tibbi sığorta təminatının verilməsi;
• Nahar təminatının qarşılanması;
• “Birlikdə istirahət” tədbirlərinin keçirilməsi.

Maraqlananlardan xahiş olunur öz CV-lərinizi cv@modenis.az email ünvanına göndərəsiniz. Yalnız qeyd edilən tələblərə cavab verən namizədlərin CV-lərinə baxılacaq. Göndərilən CV-lərdə mövzu adı yerində “Satınalmalar üzrə mütəxəssis” yazılmalıdır.

Mənbə:

Satınalmalar üzrə mütəxəssis
  • TST_Facebook
  • TST_LinkedIn
  • TST_Instagram
  • TST_YouTube
  • TST_Telegram
  • TST_Mail
© 2021 Run Creative

Məlumat və yenilikləri vaxtında əldə etmək üçün